martes, 1 de octubre de 2013

Presentació personal

Hola nois i noies,
el meu nom és Alba Pérez i tinc 19 anys. Fent referència a la meva manera de ser, els que em coneixen bé ho saben, diuen de mi que sóc una persona alegre, bromista, "parlanchina", presumida, una gran apassionada de la moda, social, carinyosa, atenta i responsable. Pateixo quan les coses no surten bé o com volia, però si m'equivoco amb algú, se demanar perdo sempre que sigui necessari. M'agrada que els que m'envolten se sentin estimats per mi i ser molt propera amb ells. Això si, quan m'enfado... tinc un caràcter fort, però mai crido, sinó que decideixo marxar a un lloc que pugui estar solament o simplement callo. Quan això hem passa, la majoria de vegades surto a córrer, em relaxa molt i ho considero com el meu mètode de desfogament.Tinc una germana i un germanastre més grans que jo. Mel's estimo moltíssim.Visc a Sant Cugat del Vallès (Barcelona). És un municipi de la comarca del Vallès Occidental estès als vessants nord-occidentals de la serra de Collserola fins a l'inici de la depressió Prelitoral. Inclou l'entitat municipal descentralitzada de Valldoreix i els districtes de Mira-Sol, la Floresta i les Planes.

Fins als 11 anys he viscut i he anat a l'escola a Barcelona centre. La veritat, és que sempre estic a Barcelona. Tinc la facilitat per pujar i baixar, amb els Ferrocarrils (30 minuts) o cotxe/moto no es tarda res. Actualment, cada dia vinc des d'allà en cotxe fins a la universitat de Blanquerna, on estudio el primer any de Magisteri de Primària. Aquesta és una nova etapa en la qual em trobo molt il·lusionada amb l'oportunitat d'estudiar i viure noves experiències, que espero treure el màxim profit d'elles. El començament del curs està sent molt agradable per mi. Els companys i companyes (majoritàriament) que formen la meva classe, es veuen persones molt agradables, participatives a les aules i motivats pel que farem.D'aquesta carrera espero que sigui quatre anys enriquidors per la nostra persona. A través de les diferents activitats realitzades tant al gran grup com als seminaris, que m'encanten aquestes hores amb el grup que m'ha tocat i la nostra tutora. És un espai que proporciona molts coneixements sobre els companys i un contacte més proper entre nosaltres.

Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario